• Gratis verzending vanaf €60
  • Veilig & achteraf betalen
  • 14 dagen bedenktijd

Retourneren

Algemene vragen of klachten
Indien je vragen hebt, dan kun je ons altijd per e-mail of telefonisch bereiken:

E-mail: info@mijnidealekussen.nl
Telefoon: 085-0602072 (maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur)

Mochten er klachten zijn dan kun je op bovenstaand telefoonnummer of e-mail deze bij ons melden. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons.

Wat te doen bij een foutieve verwerking van de levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, of is er iets mis gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@mijnidealekussen.nl. Mocht je bestelling beschadigd zijn stuur dan gelijk foto's mee, zodat onze medewerkers nog sneller kunnen helpen met het vinden van een goede oplossing.

Wat te doen indien u het product wil retourneren?
U mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat u het hebt ontvangen, terugsturen . Dit kunt u doen met het retourformulier of door een e-mail te sturen naar info@mijnidealekussen.nl. Nadat u van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet u het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening. Tijdens de termijn die u heeft om te bedenken of u het product wilt houden, moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U mag het product alleen uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of u het product wilt houden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Retouradres:
Mijnidealekussen.nl
T.a.v. Afdeling Klantenservice
Punterweg 3E
8042 PB Zwolle

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd worden gestuurd, worden niet geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending.

Heb je nog een andere vraag of zijn er andere onduidelijkheden?
Neem dan contact op met onze klantenservice via de eerder vermelde contactgegevens.

Wij helpen je graag verder!